utorak, 15.11.2011.

INterliber 2011

Interliber je međunarodni sajam koji se po 34. put pod visokim pokroviteljstvom Ministarstva kuluture Republike Hrvatske predstavio mnogobrojnoj publici u Zagrebu. Zauzeo je značajno mjesto u kalendaru mjeseca studenog svakog ljubitelja knjiga, glazbe ili pak mulitimedije. Održavao se na zagrebačkom Velesajmu u periodu od 8. - 13. studenog 2011. godine.
U sklopu Interlibera mogao se i posjetiti Info restart (sajam informacijskih tehnologija), Zimski show (1.međunarodni sajam skijanja, zimskih sportova i prateće industrije) i Educa (1. međunarodni sajam obrazovanja, stručnog usavršavanja, upravljanja ljudskim potencijalima i zapošljavanja).

Ovaj sajam zasigurno nudi najveću ponudu knjiga i učila na jednom mjestu i nosi titulu interaktivnog sajma sa najvećim brojem posjetitelja koji su dokaz opće zainteresiranosti ljudi za kulturnim manifestacijama ovog tipa. Sama brojka od 100.000 posjetitelja prošlogodišnjeg Interlibera dovoljan je podatak koji tome svjedoči.

Bogati program, više od 250 izlagača na površini od 15 000 četvronih metara bili su dovoljan razlog i mog dolaska na ovogodišnji Interliber. Osim promoacija novih naslova, okruglih stolova i razgovora sa piscima, dječijih igraonica te stručnih skupova prvenstveni razlog dolaska ljudi,pa tako i mene bio je prodaja knjiga po povoljnijim cijenama.

Image and video hosting by TinyPic
Promocija knjige Silvije Benković P.: "Čuvari legende"
Naklada Uliks d.o.o.

Sveukupni dojam ove manifestacije svakako bi bio bolji da se male promjene izvrše u samoj organizaciji sajma. Koliko se sjećam sami vizualni efekt prošlogodišnjeg sajma gotovo je jednako izgledao ove godine. Kao i činjenica da su većina izlagača na jednakim pozicijama držali svoje štandove. Pričajući sa poznanikom koji je i radio za profilovim štandom došla sam do informacije da je cjelokupna shema izgleda sajma prošlogodišnja te da nije došlo do preinaka. Možda sam ja samo jedna u nizu "njurgala" kojoj je svaki detalj bitan, no uzimajući sve ostale detalje u obzir ovo je definitivno neizbježan event jeseni u Zagrebu. Ostala sam oduševljena niskim cijenama časopisa "National geographic" kao i stripova koji su se mogli naći za kunu.

Image and video hosting by TinyPic

Na koncu i ja sam se pridružila trendu kupovanja kvalitetnog štiva za mnogo jeftiniju cjenu. Zadovoljno sa vrećicama napustila sam sajam i danas uživam čitajući.

Image and video hosting by TinyPic

- 13:36 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Siječanj 2012 (2)
Prosinac 2011 (5)
Studeni 2011 (2)
Listopad 2011 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

AP_UP inside

"Stay hungry, stay foolish."
Steve Jobs

"The question isn't who is going to let me; is who is going to stop me?"
Ayn Rand

"People create their own questions because they are afraid to look straight. All you have to do is look straight and see the road, and when you see it, don't sit looking at it- just walk!"
Ayn Rand



Free Web Site Counter
Free Web Site Counter
Counter